Daca sistemul ERP Romania este introdus destul de recent in mediul business din tara, dar in realitate istoricul sistemului dateaza de peste un secol, creat in anul 1913 de catre inginerul Ford Whitman Harris pe suport de hartie, cu scop in planficarea productiei.
Din anii 1990 si pana in prezent adoptarea sistemului ERP a crescut rapid, iar solutiile de acest gen faciliteaza colectarea, organizarea, analiza si distribuirea informatiilor catre fiecare persoana si sistem carora le este necesar pentru a-si indeplini rolul si responsabilitatea.
Impactul sistemelor ERP Romania pentru afaceri
In lumea afacerilor din prezent, impactul unui sistem ERP este foarte mare deoarece datele si procesele companiilor sunt perfect corelate, afacerile pot alinia departamente separate si pot imbunatati fluxurile de lucru, rezultatele fiind obtinerea unor economii semnificative la rezultatele finale.
Un impact al sistemelor ERP este reprezentat de costuri operationale mai mici prin procesele de afaceri fluidizate si folosirea celor mai bune practici, precum si colaborarea imbunatatita cu furnizorii si angajatii prin partajarea datelor de catre utilizatori pentru solicitari, contracte si comenzi de achizitionare.
In alta ordine de idei, sistemele ERP Romania ofera o eficienta imbunatatita utilizatorilor din cadrul mai multor functii de afaceri si procese de afaceri foarte bine definite, precum si riscuri reduse prin intermediul integritatii imbunatatite a datelor si controalelor financiare.
ERP Romania | sistem ERP | AttoSoft.ro
Nu in ultimul rand, sistemele ERP oferite de AttoSoft.ro asigura o consecventa la nivelul infrastructurii, de la back-office la front-office prin abordarea comuna a activitatilor de afaceri. Costurile reduse pentru management si operatii prin sistemele integrate si uniforme reprezinta un alt impact pozitiv al sistemelor ERP asupra bunului mers al afacerilor.
Beneficiile sistemului ERP adoptat de companii
Sistemul informatic ERP ajuta companiile din tara sa isi imbunatateasca sistemul de functionare prin:
- Integrarea datelor intr-un sistem centralizat;
- Securitatea accesului la datele companiei care se dovedeste bine controlat si dozat in functie de nevoile fiecarui utilizator;
-
Rapoarte si analize complete de business.